fredag 15 augusti 2014

Även jag kan vara lat.

För de känner jag mig idag, men tro mig jag och mitt "ego" the brain men har haft våra duster idag, men dagen är inte slut än. Men när jag vakna idag så spöregna de, då försvann allt vad taggning heter med att gå ut och gå. Men sen kom solen för ne liten stund sen, men då var ja j inte rirekt taggad, och nu är de lite mörka moln igen. Men som sagt dagen är inte över än. kanske en skön kvällspromenad. Ja jag vet jag är lat och har en miljon ursäkter att slippa idag, semester regn seg tött, ja listan är lång. Så ja, även jag kan vara lat!

Idag är de operation döda getingar här hos Monica, men en avskuren 1,5 liters pet flaska vänder "tratten ner i flaskan och i med de sötaste som finns saft med extra socker! vi har redan fångat 2!! AWSOME.

Idag släpps tidningen Allt om lchf en bilaga till Expressen där jag är med på ett litet hörn! Hur coolt som helst! Bara att gå och köpa.

Men nu är frågan, ska man byta om och gå ut och gå iallafall?? ÅÅ jävla ångest man får när man inte gör de man ska göra direkt, och sen sätter tankeverksamheten igång och då är hela min bokstavskombinations kropp/huvud igång på riktigt. GAAH!

Vi ser hur de vart i nästa inlägg!

Hörs senare!
Thess








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar