torsdag 14 augusti 2014

Vilken dag!

Vill verkligen tacka dig Christian för en helt underbar dag! Du anar inte hur mycket energi du sprider runt dig, hur taggad man blir av dig! www.christianhavi.se

 Sen inte tala om allt som komma skall, ska bli sååå kul att laga lite mat och baka lchfknäckebröd med dig i helgen, sen om de bli lördag kväll eller under söndagen ja, de spelar ingen roll men klara med allt inför nya hemsidan min ja de kommer vi att vara!

Ja och idag när jag stod i duschen så kom de en jävla geting och stack mig i armen!! De gjorde typ hur ont som helst, sen vart de lite svullet, men inget farligt, men satan i gatan så ont de gjorde, jag som har förespråkat att vi ska vara snälla mot getingarna för dom äter spindlar. Nej men då tar vi och sticker mig, så nu tänker jag inte vara snäll mot dom något mer! Inte en chans!

Har verkligen haft en skön dag, en sådan man behöver ibland för att få energi, har lärt mig väldigt mycket och fått hemläxa. Efter viktnedgången och speciellt efter bukplastiken så har jag fått jätte dålig balans, kan vara ute och gå på plan asfalt och jag känner att jag börjar luta och nästan tappar balansen, men min hemläxa blev att stå på ett ben, hela tiden stå på ett ben, naturligtvis skifta ben. När de börjar bli lätt då ska jag börja hoppa på ett ben och när de blir lätt så ska jag göra saker när jag står på ett ben, till exempel laga mat och stå på ett ben. För när jag står på ett ben så tränar jag hela kroppen, och fettförbränningen ökar. Hade inte en aning att de kund vara så.
Läxa två, släng vågen , släng vågen, släng vågen.
Läxa tre, titta mig i spegeln, titta mig i spegeln, titta mig i spegeln.
Nu här de till att jag avskyr speglar, för jag är lite rädd för dom, jag vet ju inte riktigt vad de är jag ska se, när jag tittar i en hemma så är de inte lika jobbigt som om jag skulle vara ute på stan, för hemma är jag själv och behöver inte "skämmas" om jag inte är nöjd med de jag ser, ute i affärer däri mot ja där är de ju jobbigare. Skyltfönster på stan som man kan se spegelbilen i också ett jobbigt moment. men jag har nu lovat Herr Havi att jag ska klara detta, de kan ta tid men jag ska klarade. Sen när vi väl börjar träna, då MÅSTE men titta i spegeln när man lyfter vikter så man håller armarna och ben och allt sånt rätt så inte höger armen är lite högre än vänster armen, då blir de fel.

Snart blir de sova, ut och gå i morgon, en skön morgonpromenad funderar på att pressa en mil. hade varit lite skönt efteråt! men vi får se. Minst 1,5 timma blir de i morgon, nu var de typ över en vecka sen jag gjorde de. Så nu är de dags, snart tillbaka till vardagen. Då är de lika bra att förebygga innan så slipper man chocken när vardagen kommer.

Vi får höras imorgon igen!

Nattinatt när du ska sova!

Thess







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar