söndag 24 augusti 2014

Fyra saker som ska fixas i morgon.

Klippa mig hos dom bästa frisörerna, så ut till Haninge och bli ompysslad lite. Sen blir de in till stan och ha ett möte med en kille som äger ett gym, kolla om inte vi kan göra något kul samarbete i framtiden. Måste kolla nya träningskläder inför fotograferingen kan ju inte ha slitna träningskläder då, måste ju se snyggt ut. Sen även lite vanliga kläder, nya byxor kanske vore på sin plats, och lite sköna överdelar.

Fastan rullar på, tur att jag åt bra till lunchen så är de inte så jobbigt. Man är ju mätt länge, så de är nog inte helt omöjligt att de kanske blir en längre fasta än 24 timmar, kommer sitta i möte när de är dags att äta så de får vänta. Sen efter de där sköna 108 timmars fastan som jag gjorde så är 24 timmar inget alls längre. Se finns de ju vatten, vilket är de bästa som finns.


Vatten vatten vatten, kanske kan prova att smaksätta vattnet med till exempel stevia droppar finns med hallon choklad hur många smaker som helst. men typ ibland bara droppa i lite i vattnet så man får lite extra gott vatten. Ja vi får se, huvudsaken är ju att jag får mitt vatten.

Nu ska jag sova är lite lätt mega trött så nu blir de sova av.

Hörs imorgon.

Kramkram
Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar