fredag 11 juli 2014

Vill vara frisk nu!!

Har tröttnat helt på de här med halsen, nu gör den inte ont men den känns tjock. Så imorgon är jag frisk punkt slut!

Lagade carbonara lchfstyle idag med nudlar jag köpet på mmsports på Sveavägen i sthlm, går även att köpa på nätet. Bilder kommer längre ner! 😉 supergott ,
Stek på bacon i smör lite lök om man vill ,lite champinjoner om man vill , jag valde lökpulver och lite vitlökskrydda samt peppar. När baconet fått färg så tillsätte jag cream cheese lät detta koka ihop sen tillsatte jag dom väl avsköljda nudlarna! Hur enkelt som helst och hur gott som helst!!

Om (vilket jag ska vara )jag är frisk imorgon så blir de en lång lång promenad längtar så jag vet inte vart jag ska ta vägen!! Men som sagt jag ska vara frisk igen innan! Är ju absolut inte jättesjuk, men ont i halsen är inte kul alls!! Så nu håller jag tummarna att de jag vaknar utan halsont!!

Nu blir de något avsnitt till med oskyldiga dömd, sen sova. Sömnen är ju trots allt väldigt viktig för att hålla sig frisk! De är inte någon lögn utan ren sanning. Kan vara därför jag är lite krasslig då jag slarvat med sömnen. Men ska testa att ordna till de och se om de hjälper!

Vi hörs imorgon!!
Nattinatt!!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar