lördag 12 juli 2014

God morgon lördag!

Skithalsen är som den är, kanske något bättre idag, väntar en dag till med powerwalksen, lika bra så slipper de bli värre igen. Men imorgon då jävlar ska jag ut och gå. Tänkte hänga i solen så mycket de går idag igen så man boostar D-vitamin nu när den väl lyser solen. Hoppas på inga moln bara sol så mellan 12-14 har vi en dejt jag och solen. Samt Arne Dahl i storytel.

Kanske även en skön promenad ikväll om jag mår fin fint! Men som sagt vi får se, måste lyssna på kroppen, även om vi inte just nu är överens alls så är de bäst att lyssna på den iallafall. Vet ju så många år jag bara inte lyssnat ett skit på vad den har sagt, bara ignorerat hela tiden. Men sen tog en förkylning 5-6 veckor att bli frisk från också, inte bara några dagar. Nu hoppas jag att den är över snart den här skit halsontet, eller att den bryter ut förkyldning, om de nu är en sån som är på gång? Ja ja, jag har ju semester så vila är väl det man ska göra?? Fast jag hade ju kunnat tänkte mig att göra något, men vi ska ju till Säffle på lchfeventet nästa vecka. Är väldigt taggad inför det!! Ska bli hur kul som helst! Sen blir de tillbaka till vardagen och jobbet igen. Då kan de dåliga vädret börja också, då är ju min semester klar! Haha skoja bara, låt solen lysa så mycket den bara kan på alla!!

Funderar på vad man ska laga för mat ikväll??  Men kanske göra lchfpizza ala mig!
3ägg
3msk majonnäs
3dl riven ost
Blanda dessa ut med smeten på en plåt, 250 grader i ugnen och mellan 5-10 min, tills den fått gyllenbruna färg.
Lägg på vad man känner för tex köttfärs, skinka, tomat, oliver,  fetaost, paprika, champinjoner, ja vad man vill helt enkelt och toppa med rikligt med ost!! Snåla inte på osten!! In i ugnen igen tills osten smällt! Så var de klart.
Vill man så kan man göra små pizzor, och bottnarna går att frysa!!

Sånt blir de nog ikväll! Vart lite sugen! Blir en sväng till affären och handla lite!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar