fredag 11 juli 2014

Då kör vi solen!

Älskar dig och de vet du, så nu ska vi dejta i minst två timmar, sen vila igen. Skit vila, måste göras men ändå. Hur kul är de?? Skit hals! Men vill lova att när de är moln framför dig solen är de kallt!! (20 grader och jag fryser, vad är de för fel?? Jag har aldrig frysit så mycket som nu) ja ja, solen skiner lite då och då iallafall. Så bränner de magiskt gott på kroppen! Underbart!! 

Tänkte lite på detta igår, så även idag. När jag sitter i solstolen, för två år sen fanns de inte ens att testa att sittat i en sån, för ett år sen var de fortfarande inte möjligt, jag fick liksom inte plats, de får jag nu, de är till och med plats över, de är nog de som är mest konstig. Att inte stolen viker sig och går sönder, bara de är ju underbart. Men att de sen är plats kvar på sidorna att inte stolen skär in i benen (låren) är ju konstigt, när hände detta??  Att stolen vart för stor?? Har man aldrig varit stor kommer man aldrig att förstå, men att tex sitta på en uteservering med uteserveringsstolar som inte är sköna alls, och sen också skär in i låren ja de gör inte stolen skönare. Men nu skär dom inte in länge, solen är till och med förstor. De är konstigt, när hände de??  Hur gick detta till??  Och då är jag inte ens i närheten av klar med min resa, måste nog verkligen börja se på mig själv, att jag kommit en bra bit på vägen dit jag ska. Inte att jag ser ut som jag gjorde för två år sen. Att jag har tappat 58% av mig själv, de är inte så lätt att förstå som man tror. Dags att börja jobba med huvet också, att även jag fattar att jag gjort detta, själv helt på egen hand, med hjälp av Google naturligvis. Men annars själv, naturligtvis underbara vänner och familj som supportat en hela vägen. Jag klara detta, då tror jag alla andra också kan klara de. Om man väljer att bestämma sig att byta livsstil. För de är där hemligten sitter. Att byta livsstil, inte gå på en diet. För lchfkost är inte någon diet om man har problem med vikten. Är de bara för att tappa något kilo lite snabbt, ja då kan de vara en bra diet, har man problem med vikten så är de detta man så snällt får byta till. Sen finns de andra tex ibs diabetes adhd ja de finns hur många diagnoser som helst som lchfkost hjälper mot inte bara vikt!

Nu ska här solas om nu solen kunde tänka sig att komma fram igen!! Skit moln kan ni dra!! 

Hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar