fredag 11 juli 2014

Skithals!!

Har inte på morgonen och kvällen, sen under dagen är de helt okej. Frågan är kan man träna mitt på dagen då?? Om inget bättre så kan man ju gå till gymmet då, men powerwalk på morgonen är ju tydligen inget min kropp vill. Fast jag vill. Fast inte min kropp. Så de blir väl att vila vidare. Sola sola sola. Blir de bättre under eftermiddagen så kan man ju köra ett pass på gymmet då kanske??  Var ju ett tag sen jag var där. Men där finns de ju ac så då är de nog inte överdrivet varmt iallafall. Annars så får vi se ikväll om halsen är bättre. Får försöka leta på någon bra kukelimuk dunder recept för halsont. Citron ingefära chilipulver gurkmeja har jag hört att om man blandar i en shot funkar att hålla förkyldningarna borta, men jag är ju inte förkyld, jag har inte i halsen.

Ja ja, solstolen väntar på att klockan ska bli 10 så man kan sätta sig och inta d-vitamin. Samt bli lite brun också.

En snabb dusch innan sen så!! 

Vi hörs senare!!
Njut av den dagen!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar