torsdag 10 juli 2014

Hur gott var de inte med mat då!!

Helt underbart, efter 24 timmars fasta, och efter karren fått små puttra i bbq såsen i nästan sex timmar så behövde man bara titta på köttet så dela de sig. De bästa så mört så de smälter i munnen! Vart ingen powerwalk idag, men en lite promenad till affären vart de kom ut lite iallafall. Imorgon hoppas jag att halsen mår bra, så livet kan återgå till mitt vanliga liv, träna och njuta av livet!

Vart kontaktad av en annan tidning idag som vill göra en story om mig, kul så i början av augusti ska vi träffas och köra, kul att de vart lite av de iallafall. Hoppas på mer efter de! Kul att kunna få nå ut till fler och fler. Att de funkar att äta lchfkost. Att man inte hjärtan slutar funka trots att man inte äter kolhydrater ( nu skulle min bror lägga en liten kommentar här, den har aldrig funkat.) att de går att leva ett hyfsat normalt liv med lchfkost visst knorrar vissa när man vill ändra i menyn lite, men de mesta går att lösa! Men får bara ha lite överseende med att alla inte hängt med på att sockrer och gluten inte är bra för kroppen. Men de kommer en dag kommer de vara konstigt att beställa mat som den är idag! En dag!

Om de är så att halsen vill som jag blir de upp i human tid ut på en skön lång promenad sen sol sol sol försöka få så mycket D-vitamin som de bara går nu när man kan få den!! Kanske försöka ta sig till någon sjö och njuta lite. Då lite ro i kroppen. Vatten är helt underbart rogivande, tycker jag iallafall.

Vi hörs imorgon!!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar