torsdag 10 juli 2014

Laga mat.

När man inte kan smaka av är något som är speciellt, man får använda lukt sinnet, vilket är intressant för luktar de gott är de oftast gott, nu ska den blivande pullda porken bara koka sig klar, vilket tar ca 5-6 timmar. Lagom tills jag får äta igen. Men nu börjar uppförsbacken. Men kaj ska och kommer klara de bara första två veckorna som är jobbiga, sen går de ändå. Känner mig lite bättre även med halsontet så de blir nog en skön kvällspromenad idag. Har verkligen vilat idag, solat mellan 11-13:30 sen slappat vid tvn så en skön powerwalk sen kommer bli hur bra som helst! Lagom innan maten, då har jag ändå maxad förbränningen tack vare fastan och sen trycka på den lite till mest bara för att öka förbränningen lite till om de går, och de gör de säkert. Så 90 min powerwalk blir helt underbart!! Sen äta värsta goda maten eller så väntar jag tills imorgon och kör en 36 timmars, eller så väntar jag med den till nästa vecka. Ska även i framtiden testa en 48 timmars bara för att se vad kroppen klarar av. Vilket den gör för då sätter verkligen ketosförbränningen in som aldrig förr! Vilket är de jag vill mest av allt maxad ketosförbränningen. men de blir inte denna vecka, ska köra 48 timmars om typ en månad, när kroppen börjar vänja sig med fasta så skrämmer man upp den lite extra så kickar de på lite till!!

Nu blir de en film till sen en skön powerwalk innan maten!!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar