torsdag 10 juli 2014

God morgon världen!

Dags att tagga till, vakna med en så galet tjock hals idag, wiieeeho. Men får väl skylla mig själv då man stod som en kund igår på båten hem med huvudet utanför fönstret så de kanske inte är så konstigt. Men då underbart de var igår så gör de inget! Bästa dagen på länge, ingen stress bara sol vatten klippor hundar god mat. Vi prata lite om de jag och roomie att vi skulle typ "båtluffa" omkring i Stockholms skärgård nästa år. Ta en vecka och åka från ö till ö och kika runt. Sen inte ta den dyraste båten de finns tydligen mycket billigare än den vi tog. Men de är ju inte så lätt att veta. Man åker ju inte så mycket båt.  Men ska kolla upp fler båtar denna vecka om man inte kan åka lite till. De är ju fint väder och jag har semester så lite kul kan man väl få ha!

Blir ingen powerwalk idag hellre med tanke på halsen, men ut i solen de ska jag. Inte en tvekan på den saken. Sen om de släpper tills ikväll så blir de powerwalk då. Har även fasta dag idag så ingen mat fören efter 21 ikväll. Helt skulle jag vilja testa en 36 timmars fasta. Får se hur hungrig jag är ikväll! Hoppas iallafall att halsen är bättre då! För nu är de dag två som inte startar med en powerwalk, inte bra alls!! Men jag vet ju inte riktigt om de är för jag håller på ar bli förkyld eller inte? Så väljer jag vilja lite just för att de inte ska bli så mycket värre! Då blir man iallafall frisk lite snabbare!! Men håret tummarna att jag är back on track i morgon igen.

Vi hörs lite senare för nu ska jag kolla vad man kan göra i Stockholm denna dag!

Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar