måndag 21 juli 2014

Tävling på instagram.

Vinst ett kostprogram som jag äter,  för två veckor recept och hur man gör! Så in på instagram lchfkostfunkar, följ dela och hashtaga!! 21/7-30/7 .

Fastan är i full gång och imorgon ska här pinas ordentligt, ut och powerwalka innan jobbet. och inte äta fören vid 19 tiden i morgon kväll, men som tur är så finns de att ta av på min kropp än sålänge så inget som är farligt dock väldigt drygt. Men ibland får man kämpa extra mycket för att nå sina mål! Jag har mina mål. Nio veckor -10 kg. Helt omöjligt ska de inte vara. Powerwalka och superstrikt lchf samt periodiskfasta 5:2. Taggad är jag och de krävs.

Ska nu försöka fixa lite med min artikel om mig som ska till Tysklands lchf tidning, de är inte så himla lätt att skriva om sig själv. Men de ska nog bli bra tillslut.

Sova tidigt blir de idag så man orkar gå upp imorgon, enklare om man är utvilad än jättetrött! Så vi får höras imorgon!

Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar