tisdag 22 juli 2014

Nu kör vi!

Tisdag, jobbar halvdag vilket är lite tur, har väldigt mycket annat att göra så kan de gå när korten bara strös ut överallt!

Mål som inom denna vecka ska vara klart!
Material till att bygga upp en föreläsning med.
Skriva klart reportage om mig själv till lchftidningen i Tyskland.

För jag tror, ähh jag vet att jag kommer bli en grym föreläsare. Måste bara öva lite. Mitt nya liv startar idag, kommer typ jobba 200% tur jag inte har samma övervikt som innan. Ha ha hade aldrig pallat, skulle vilja testa att bära 135 kg och se hur långt jag skulle orka! Förmodligen inte jättelångt. Men ändå kul att se bara! Lika ställa upp 67st 2kilos strö sockerpaket bredvid mig. För att få en bild i hur mycket det är jag tappat!!

Ja ja nu har jag inte tid mer för nu ska jag jobba lite och sen jobba med mitt sidoprojekt mig! Jo, tack kostdoktorn för all hjälp du ger mig!! Tack tack tusen tack!

Puss och kram alla!
Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar