tisdag 22 juli 2014

Första arbetsdagen efter semestern!

Klar, tur de bara var halvdag! Men imorgon är de på allvar igen. Nu blir de hem efter jag varit och hälsat på min roomie på hennes jobb, snart dags att äta. Så sjukt hungrig, men de går, allt går. Allt, den som säger något annat har fan fel (förlåt svordomen) men allt går. De handlar mest om att hitta vägen dit, sen är väldigt sällan vägen rak, mest krokig med ett steg fram och två bakåt, men tids nog kommer man fram. De kanske tar längre tid än beräknat ibland, ja men då får de väl göra de då, så länge man kommer fram. Sätts mål, hitta delmål och verkligen se till att dom sker. Tro mig jag är expert på att sätta upp mål, sen även ändra dom men jag försöker verkligen att hålla dom men ibland så ändrar sig målen, på vägens gång liksom. Så får man sätta sig och lägga om vägen till målet. Så länge man har en plan. Nu ska jag rensa min hjärna lite i solariet (jag vet de är inte bra)

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar