torsdag 3 juli 2014

Snart hemma.

Då blir de mat och kanske utgång ikväll (igen) men vafan de är ju sommar. Måste ju hitta på något ju kan ju inte sova bort hela livet! Man behöver ju inte vara ute till fem (då jag ska upp) utan till ett /två. Då får man ju lite sömn iallafall. Men inget är klubbat än så jag inte hört något från dom jag ska ut med! Men de märker vi!!

Snart hemma och då blir de att äta lite mat, från i morgon ska min mat vägas! Måste kolla så jag inte äter förmycket protein, och okej med fett. Ska bli kul och se om mina höftningar stämmer! Förmodligen inte och över äter man går man inte ner i vikt! Så är de med de! Nu eftersom jag ska viktdroppa så känns de rätt viktigt att inte över äta. De börjar jag med imorgon!

Så vi hörs då!!
Eller senare om de bli utgång.
Må gott!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar