torsdag 3 juli 2014

Of to work!

Hann precis med min tunnelbanan, när hände detta??  Jag har blivit en stockholmare, eller?? På sekunden kommer jag till tunnelbanan, vi snackar 20 sekunder och jag hade missat den. Detta trodde jag aldrig om mig själv, men innan så skulle man ju hinna röka hela tiden överallt så man planera på ett annat sätt då, nu så har jag ju inte den lasten kvar längre iallafall. Men då har jag helt plötsligt börjat dissa tiderna mer, inte lika viktigt att vara där några minuter innan tunnelbanan går, finns ju inget att göra där ändå. Ja ja, hur som jag hann med den idag med!

Solen skiner som aldrig förr och de var riktigt skönt att gå idag, man får ju energi av detta underbara väder! Älskar dig solen!!  Drygt bara att behöva stå inomhus när solen skiner så! Men snart ledig och då hoppas jag verkligen att den skiner.

Ska köpa en matvåg, ska kolla upp lite om mina höftningar stämmer, mitt intresse ligger inte i kalorier utan hur mycket fett och protein samt kolhydrater jag får i mig vs hur mycket jag ska få i mig, så idag blir de att köpa en sån! Bilder kommer ikväll! Så från imorgon kommer jag väga min mat! Bara för att se hur bra jag höftar matens vikt!

Snart på jobbet, så vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar