onsdag 2 juli 2014

Hemgång!

Efter en trög dag på jobbet, varit sjukt segt hela dagen har varit seg. Men nu är de hemgång! Laga lite mat sen blir de sova, måste sova "ikapp" mig. Uppe och väcka tuppen imorgon igen 05, powerwalk sen jobba hela dagen.

Måste hitta något att längta efter ha något att se fram emot, kan ju inte börja räkna ner till summerburst nästa år redan nu, men får kolla upp om de finns något kul, way out West är ju något som förmodligen kommer ske, men efter de vette f*n, men får lösa något att längta efter helt enkelt! Har ju lite andra mål också att nå upp till, skulle sätta de som mål att klarar jag mina mål så blir de festival sommar delux nästa sommar, summerburst, bråvalla, big slap, ibiza och ansluta med way out West. De kan man ju ha som belöning!! Så får de bli. Naturligtvis ska jag njuta av livet men träningen går före allt, jag ska dit, till min drömkropp. Jag ska klara de, jag tänker inte ge upp någonstans. Bara att kämpa på Katrin Z ska fan inte få vinna den här, jag ska vinna den här!! Så är de, citerar grundaren till Tele2, att göra sitt bästa är förlorarsnack, en mäster vinner och går sedan hem. Så är de och så blir de!

Inget bra på tvn ikväll så de blir verkligen en tidig kväll. Skönt att sova också speciellt när man får dom bra timmarna, dom man behöver för att orka gå upp och köra sitt träningspass på morgonen. Eget den senaste veckan med sjukt dåligt med sömn så kommer min kropp älska mig om den får sova hela natten! Maten intagen stekt kotlett med Icas beasås! Bästa bästa!!

Hörs imorgon!!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar