onsdag 2 juli 2014

Men stressmorgon!

För de är ju dumt att göra saker i god tid. För snozza är ju de bästa som finns!
Speciellt om man ska ut och powerwalka innan jobbet, vart verkligen helt slut när jag vakna idag, men efter ett par extra snozz så kom jag upp, dock vart de lite stressigt nu mot slutet. Men jag hann och jag är nöjd för de!! Skulle ju byta tejp på ärret idag, en vecka sen vi kom till Bråvalla, alltså tiden går väldigt fort nu tycker jag. Kul var de iallafall och tror de är sömn bristen som fortfarande gör att de är så svårt att komma upp på morgonen, men sova får man göra när man blir gammal (nej jag har inte blivit de än!! Vägrar!!!) hur som jag kom ut gick mina 7,5km så jag är nöjd över mig själv, kunde lika gärna legat kvar i sängen och lyssnat på mina ursäkter för att slippa. Men eftersom man mår lite som en prinsessa när man är klar så är de värt de efteråt. Även om de är jobbigt, men livet ska nog inte vara så lätt. Då får man bara ta i lite hårdare!!

Snart på jobbet, så nu är de dags att tagga till till med idag Sander-van-doorn-live-at-edc-las-vegas underbart!!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar