fredag 4 juli 2014

Mot jobbet!!!

Vart ingen utgång igår så jag känner mig lite oförskämt pigg idag, trots att jag fick upp 05:15 och powerwalkat 8,5 km. Men jag vet varför, det är solen. Jag älskar dig solen och sen blå himmelen när man vaknar till de då är livet helt underbart! Lite skön musik i öronen sen så är de fixat. Man kan få hur långt som helst.

Maten fixad igår. Vägde 50g smör (fettet från stekpanna som köttfärssåsen är i.)
200g köttfärssås, sen blir de även lite beasås till de 100g tänkte jag. Se nedan på bilden hur fördelningen blir, tänkte sen ikväll äta ägg och smör. Så jag tror att jag kommer ha en bra fördelning idag. Ska köra typ med våg nu i några veckor och se hur de funkar och se om de blir någon skillnad. Annars blir de att jag får ändra tänk lite, köra mer styrka med en gång, men på typ två veckor bör man märka skillnad på kost och träning!

Snart på jobbet, tagga igång SUPERFREDAG!

Vi hörs senare!
Thess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar