fredag 4 juli 2014

Fredagkväll!

Kvällsmys med koktägg och smör, sen två små kycklingben i ugn. Enkelt gott och lätt att laga. Smör i form på med benen sen krydda med det man vill in i ugnen i 180 grader i ca 45-60 minuter. Smaklig spis!

Dags att sova snart upp och väcka tuppen imorgon igen och köra en härlig powerwalk innan jobbet. Så man får en skönt endorfinrus ihop med att solen lyser är nog de bästa som finns skulle jag tro! Jag önskar verkligen att jag hade samma tid som biggest looser finalisterna att hänga på gymmet, 3 pass om dagen, inte undra på att deras kroppar blir tajta snabbt! Men tänket att efter sommar i september efter återbesöket hos doktorn så blir de powerwalk varje dag innan jobbet och sen tre dagar i veckan blir de styrka. Om jag inte behöver korrigera magen de vill säga. Men tror inte de, för de känns som om de är bra och jag har ju varit jättenoga med gördeln hela tiden. Kör som ju fortfarand dagtid, tänkte köra så i minst en månad till!! Men magen blir inte lika svullen länge. Lite ja de är den men inte som för någon månad sen! Så tror de börjar läka riktigt bra!! Fast jag skulle verkligen vilja börja köra styrka nu, både ben och överkropp, men de funkar inte om jag ska viktdroppa, för jag går upp i vikt när jag kör styrketräning. Muskler som väger inte mer än fett men lika mycket. Men mindre volym!

Nu ska jag fixa till matlåda sen frysa in resten av maten. Vi hörs imorgon igen!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar