måndag 7 juli 2014

Semester!

Ja tydligen hade jag valt dessa två närmaste veckorna till de, minns jag inte men vafan solen skiner som aldrig förr så inte mig emot!! Drog en sen powerwalk idag och efter 1,5 timma fick de inte längre de vart för varmt. Så jag fick hem. Men 8,5 km lyckades jag få ihop. Ska kämpa dubbelt upp imorgon men då gå ut lite tidigare. Är inte ett skit hungrig, så funderar på att köra fasta idag istället för imorgon. Har ju bara sex timmar kvar tills den är över om jag gör den idag. Och sex timmar är ju inget. Men som sagt vi märker hur jag gör,  nu ska jag snart in till stan för en fika med en vän. Sen blir de väl att göra som alla andra semesterfirare inte göra något. Men seriöst hur kul är de!??  Jag tror att jag har en slags bokstavskombination då jag inte klarar de så länge. Blir ju knäpp av att inte göra något, och inte ha något att göra något med!! De är magiskt tråkigt!! Men de är en vecka, jag kommer klara de. För bästa vecka ska vi ju åka på lchfevent i Säffle! De ska bli kul, massa föreläsningar och hänga med lchf folk!! 

Sen blir de jobba igen äntligen!! En vardag som är normal! Uppe med tuppen och powerwalkar, inte lika galet varmt som att gå mitt på dagen. Men de är ju lite självförvållat, då jag tyckte de var skönare att sova lite extra! Haha

Ska idag testa att leva utan gördeln nu på dagen, ser hur de går. Kommer kännas hur konstigt som helst, naturligtvis kommer jag ha med mig den men ska försöka att inte använda den ja, om de gör ont är de väl klart att jag tar på mig den men annars nej. Ska övergå till endast vid träning nu! Har insett att jag har överdrivet lite med användande av gördeln mot vad andra har gjort men sen så verkar jag ha minst problem med magen också. Så de kanske är orsaken. Vem vet, eller så har jag väldig tur med den!! 

Men nu blir de in mot stan.
Vi hörs senare!
Thess

2 kommentarer:

  1. Försöker igen att komma i kontakt med dig ang en intervju till en veckotidning. Kan du maila mig, även om du inte är intresserad av att vara med, så att jag vet att du sett min efterlysning. Vore supersnällt. Mvh Colette. Mail Colette.vanluik@gmail.con

    SvaraRadera
  2. Har mailat dig nu!!

    Mvh
    Thess 😀

    SvaraRadera