måndag 7 juli 2014

Kokt torsk med äggsås!

Vill lova att de satt fint efter en dags fasta! De råkade bli idag, då klockan var så mycket när de var dags för första målet, då jag inte var hungrig så kunde jag vänta, men nu har jag äntligen fått mat i magen. Kokt torsk med äggsås! Helt underbart gott, fattar inte varför man inte äter de oftare! Koka torsk tar ingen tid typ 4 min. Äggsåsen gör jag som följer, koka ägg hårdkokta typ 2-3 är per portion, sen koka ihop 250g cream chees och 250g smör till en sås, tillsätt sen hackade äggen!! Lite salt och vitpeppar sen vart de klart!! Hur gott som helst!

Har kommit fram till att jag måste lära mig att inte göra något och njuta av de, men de är inte så lätt. Mest väldigt tråkigt! Men ibland måste man, imorgon tänkte jag ta mig till gamla stan och sitta vid vattnet och njuta, gå ut och gå tidigare för att de inte ska vara så varmt och gå, sen sola som aldrig förr! För jag ska bli brun! De ska ju bli runt 27 grader imorgon så jag tänker njuta. Ska även fundera lite på vad och varför jag ska göra med livet, känner att jag måste göra något, vet ju bara inte vad. Har för många "bollar" i lufter just nu, måste reda ut vad jag vill och hur jag ska ta mig dit. Vilka mål som jag ska prioritera och sätta delmål ditt, vissa kanske får vänta lite till. Men jag måste göra en plan. Så varför inte ha en dejt med solen ihop med att komma fram till vad jag vill. Kan ju inte bli bättre än så, sjukt taggad inför morgondagen nu vart jag!
Har kört en dag utan gördeln (förutom träningen) har känts hur skummt som helst, lite som om man tappar magen fast de är ju ingen där, och de är konstig. Ja de kommer nog aldrig få att förklara hur de känns, men konstigt känns de!!

Nu kommer jag ta ikväll och njuta av den! Vi hörs imorgon igen!
Nattinatt när ni ska sova!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar