söndag 6 juli 2014

Inte gjort något mer än varit idag.

Såna dagar är ganska sköna också, även om jag ville göra massa saker så vart de inget med de. Men powerwalken den vart gjorde. 8.5 km blev de, men imorgon tänkte jag köra ett längre pass, bara köra och se hur långt de blir! Skönt att vara ute i solen också så de kanske blir några mil. Vi får se.

Har ätit lite extra idag. Kolhydraterna har nog kommit upp i typ 30 g skulle jag tro, men jag försöker ju "skrämma" kroppen lite så den blir lite chockad över hur jag äter. Sen blir de 5:2 från nästa vecka. Tisdag och torsdag är mina fasta dagar så nu håller vi tummarna att de hjälper till med viktminskning så den kommer igång igen. Kommer köra så strikt de går! Smör beasås och protein av något slag ägg i "mängder" så då ska de hoppa igång igen! Kommer väga ni i början för att bara se hur mycket jag får i mig, sen lär man sig ju snabbt. Samt ha disciplin att hålla sig borta från allt "gott" så enkelt är de! De finns ingen anledning till att hålla på att äta massa grädde och bär eller liknande. De ända de gör är att de triggar igång sockersuget ännumer! De är de ända de gör, bättre att äta sig mätt på riktigt mat och leva så! För när man är mätt är inget gott! Enligt. Så nu blir de powerwalk på morgonen minst 8,5km nåt jag jobbar, är kaj ledig så blir de att gå minst 15km de är ju bara skönt att komma ut, speciell nu när solen skiner på mig!
Nu ska vi kolla på lite tv här. Men vi hörs imorgon!!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar