torsdag 24 juli 2014

Mot Jakobsberg.

Dejten med solen gick förträffligt, vi kommer ses igen! ;-)

Har lite tankar kring föreläsningar, beröring, man ska bli berörd. Man ska prata i känslor, inte vara rädd för att visa upp sig, blotta sig framför vilt främmande människor, människor man ska beröra motivera och inspirera till att göra en vändning i livet, vad vändningen är spelar ingen större roll, en vändning är en vändning. På samma sätt som ett beroende är ett beroende. Droger alkohol eller socker nikotin ja alla är ett beroende, lika svåra att sluta med men de går, de gör de, det är jobbigt. Men de går! Är man bara redo så lovar jag att allt går! Har jag både lyckats sluta med socker/kolhydrater och nikotin så kan alla de! Man ska bara hitta sin väg dit! Med sin menar jag att alla är vi olika vissa har äran att kunna äta mer kolhydrater typ 50g om dagen visa (jag)  inte mer än 10g. Äter jag mer går jag upp i vikt, visst rör jag mig mer kan jag säkert öka lite men, just nu så är de ju tappa vikt jag ska göra inte öka! Så för mig funkar detta.

Från ingenstans så ringde expressen (allt om lchf) och ville snacka lite och nästa nummer är man med i en lite grej. Kul när de blir lite spontant sådär på en torsdag!  ;-)

Sitter på ett väldigt varmt pendeltåg mot Jakobsberg, väldigt varmt och still står de! Sl, är de inte för kallt är de för varmt och signalfel högt och lågt! Vet dock inte vad de är för fel på SL denna gång men något är de. Tur man är ledig!

Ja men vi hörs senare!
Thess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar