torsdag 24 juli 2014

Då var dagen i full gång!

Dags att sätta sig i solen några timmar två, sen iväg till Jakobsberg och hälsa på Sanna (ägare av team justcheck) www.justcheck.se  alltid lika trevligt att träffa den bruden. Hon kan hon. Men som sagt solen och jag har nu dejt fram till typ klockan två!

Dagens att göra lista :
Fixa klart texten till tyska lchftidningen
Fixa klart Kostprogramet till instagram tävlingen!
Börjar med en tankekarta till blivande föreläsningsmatrial!
Sola sola sola! De sista kommer att ske nu! Resten efter klockan två!

Har verkligen hittat min drömkroppsform bild kommer nedan för, på bilden från vänster till höger är jag var, jag är och jag ska. Jag fattar att de tar tid att bygga den kroppen hon har men typ sån borde jag kunna fixa, fast gjord till min kroppsform naturligtvis, jag oroar mig inte ett skit om de då jag kommer ha en underbar pt som lever lchf och är grym på sitt jobb! www.christianhavi.se in och kolla. Tänkte även att ni som följer och läst min blogg i framtiden även få ställa lite frågor till Christian via min blogg här. Detta kommer styras upp när vi träffas jag och han! Men som sagt detta är i framtiden. Men jag är sjukttaggad inför framtiden så där för kommer jag med lite hemlig informtion.

Så nu har jag dejt med solen, vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar