onsdag 23 juli 2014

Ledig imorgon!

Så hem nu och äta lite sen blir de sova, har tusen grejer att göra imorgon. Men borde hinna med några av målen iallafall.
Texten till tyska lchftidningen ska vara klar i morgon och iväg skickad!
Kostprogramet till tävlingen ska också vara klart imorgon, sen även börja med min blivande föreläsningsmatrial. Ska bara köra morgonpromenaden sen är dagen igång! Kommer ställa klockan tidigt så man får morgonsolens energi, den är magisk!  Sen är de fredag och fasta dag två denna vecka! Shit känner mig så sjukt taggad i kroppen över allt som kommer hända och mål och allt. Vill bara att allt händer på en och samma gång!!  Ha ha ska boka alla resor på fredag också så till föräldrarna och upp till dalarna.

Har även idag insett att jag har ingen karaktär alls, jo de har jag men ibland är jag hopplös. Idag bjöd dom på proteinbars so low carb vilket innehåller lite kolhydrater 1g i hela baren, men de är godis!! Jag ska inte äta godis, nu åt jag kanske max 4 små bitar typ 1/3 av en hel, men ändå. Ska de vara så svårt att bara låta bli. Så ja även jag har de inte alltid så lätt. Sen känner man sig lite lätt dålig som människa när man äter godis! De är ju inte ens lördag!!  Ja ja, på fredag jobbar jag nästa gång och då är de fasta så då blir de så inget sånt. Bara vatten och kaffe. Ja naturligtvis någon celsius.

Då blir de sängen väldigt snart.
Vi hörs imorgon!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar