onsdag 23 juli 2014

Aldrig vila!

Jag försöker verkligen leva efter de, ibland går de bättre och ibland sämre, just nu åt de bättre hållet iallafall. Morgonpromenad avklarad, men förstår inte varför jag inte bara går upp när larmet ringer utan snozza de tycker tydligen jag är något man måste göra, visst inte jättemycket sömn i natt men ändå. Hur svårt ska de egentligen vara att bara gå upp, så idag blev de nästan 80 minuter iallafall lite bättre än igår 70 men jag vill ju helst 120 minuter, mest för de är skönt, rensa tankarna en massa och då massvis med solenergi som gör iallafall mig väldigt glad och lycklig! Men de kommer tids nog är jag där.

Var och köpte lchfknäckebröd på lchfklubbens butik i sturegallerian igår, vill lova att de var gott när jag kom hem och äntligen fick äta efter 24 timmars fasta. Vart även en halv skiva nu på morgonen efter promenaden. Baconlindad kycklingfilé med smör och beasås till lunch.

Snart på jobbet, dags att tagga till och fokusera lite jobb. Med Calvin Harris live från EDC las Vegas så är de inte så är de rätt lätt att bli taggad!! 

Vi hörs senare!! 
Thess

Btw för känslig skrolla förbi magbilden de tar sig lite iallafall 1,5 månad mellan bilderna underst är idag. Lite mindre har jag nog blivit, de hänger inte på sidorna på samma sätt Längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar