lördag 19 juli 2014

Många tankar i huvudet!

Skönt att haj har en dag extra innan jag börjar jobb och att första jobb dagen är halvdag. För nu är de mycket, Harry så mycket idéer så hälften vore nog tror jag, men nästa år, är de något fel om inte jag står på scenen på lchfevent 2015, jag vill berätta min story. Jag måste öva, jag vill att de ska vara perfekt, både för gammal och ung att lyssna på, att få inspiration ifrån. Att vilja byta livsstil en gång för alla! Jag vill även innan de börja föreläsa, men då ska de vara perfekt, men vägen dit är nog inte så rak som jag önskar, men vafan måste hitta vägen, vart börjar man?? Men vem vet de kanske kommer enklare än vad man tror.

Blir faktiskt helt varm i hjärtat här, alla är så snälla och gulliga, får värmande kommentarer hela tiden. Vilket ger sjukt mycket energi så tack alla ni som kommit och kommer fram till mig. Tack! Jag är i grund och botten en väldigt blyg människa, svårt att tro, mm men fråga mina föräldrar, när jag var liten de kunde ta timmar innan jag kände mig trygg och våga komma fram. Men som "vuxen" så har man lärt sig sina roller och nej jag är inte så blyg längre. Men jobbar på att inte bara blyg alls! Ta för mig och fuck jantelagen men de är inte lätt de där!

En fundering? Kan man föreläsa om Viktminskning/livsstilsbyte/ett nytt liv på andra ställen än just lchfevents?? Kan detta peppa i andra lägen av livet?? Tillexempel företag?? Mm många tankar nu som sagt! Hur som behöver sätta mig ner och brainstorma lite med mig själv.

Nu börjar de snart igen här!
Vi hörs senare!
Thess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar