söndag 20 juli 2014

Hemgång idag!

Då är de bara hemresan kvar, den startar om en och en halv timme. Tråkigt att de är över och skönt att få komma hem. Men har fått många idéer och knutit många kontakter, spelats in en film om mig, och fått mycket inspiration. Har väldigt mycket nya idéer om min framtid, kommer nog inte att kunna styras upp på två sekunder men kommer ha väldigt mycket mer mål! Mål som jag hoppas verkligen kommer att komma igenom. Ska vara hitta vägen dit! De är vad jag ska syssla med imorgon, och sova tills jag vaknar (har inte gjort de en ända gång på semestern) sola och ladda inför jobbet som startar på tisdag!! Ska bli skönt att få lite struktur i livet igen, hade nog behövt lite semester till men har fått gjort jättemycket och några steg i rätt riktning in i framtiden! Jag har en plan!

Imorgon börjar vardagen igen och nu vecka, nio till vägning. Tills dess ska jag tappa från 94,9 kilo till mindre än 85 kilo, jag kommer köra så strikt så de knappt finns,  samt 5:2. De ska bli kul att väga 85 kilo, de var så längesen så jag minns inte ens att jag vägt de någon gång? De har jag ju naturligtvis gjort när jag gick förbi de upp i vikt. Men nu jävlar ska skiten bort igen. Sen blir de muskelbyggning så nästa sommar ska jag ha en fit kroppsform! (Punkt slut) 

Dags att packa ihop alla grejer äta frukost (ägg och kött och beasås) sen blir de att börja bege sig hemåt, och längta tills nästa år!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar