lördag 19 juli 2014

God morgon världen!

Sista dagen på lchfevent, lite skönt ihop med tråkigt, man sover ju alltid bäst hemma så är de ju. Men de har hittills varit jättekul, och vi spela in en film igår jag och kostdoktorn, kommer finnas på hans sida så snart den är redigerad (tror de stava så)  de ska in lite bilder och annat. En kvart om mig, kul och hoppas den blir inspirerande och hjälper andra att förstå att man kan må bra av riktig mat och dessutom få ner i vikt!

Ska även skriva en story om mig själv till en tysk lchf tidning, inte så illa. Ska bli kul, har knutit många bra kontakter inför framtiden. Lchfmagasinet kommer hörs av sig när vi är tillbaka i Stockholm igen, då vi båda bor i samma ände av stan så slipper man stressa ihop något här. Men har konstaterat att de är svårt att prata om sig själv, typ bara stå och prata om sig själv i 2 minuter testa de, vissa klara de galant jag måste öva. Men övning ger färdighet, och en dag är de min tur att stå på scenen och hålla föredrag om mig, mitt liv, hur jag gjorde! Ja jag kommer öva på vänner så ni får stå ut!

Nu är de dags att tagga igång dagen lite med frukost, tre stekta ägg med ost på vart de , dock orka jag bara två. Men mätt och god de är jag. Kanske festa loss med lite kaffe fast kaj gillar verkligen inte pulverkaffe men vi får se!!  Hur som jag ska njuta av sista dagen och föreläsningarna. Två som jag speciellt är nyfiken på tommytappar och Martina. Martina är stolt medlem i team mmsports i Göteborg, och lever lchf men ändå styrketränar (lika konstigt varje gång de funkar, eller??)  tommytappar, har som jag tappat ofantligt mycket vikt, 50% på honom, 59% på mig. När jag är klar med mitt viktdropp i september (ja tror stenhårt på att jag kommer klara de) så har jag tappat 63% de är fan sjukt (ursäkta svordomen) jag våga aldrig när jag börja tro att jag har en chans att se normal ut, nu även till och med kunna fixa mig en fit kroppsform! Trodde aldrig någonsin att de skulle bli ett intresse att träna, att se kroppen bygga sina muskler och även huden dra ihop sig (inte alls i den takt jag vill, men de går sakta sakta men säkert.) sen när jag igår står och pratar med Martina och hennes kille så är dom inte ett dugg förvånade över att jag vill ha sån kropp och de kommer gå jättefort, du har ju redan byggt den stommen av muskler när du var stor. De var inget tvivel på att jag skulle fixa de lätt som en plätt, vilket gjorde mig ännu mer taggad till att september kan börja så man kan gå på återbesöket på bukplastiks operationen jag gjorde. Så jag kan börja träna på riktigt!! Då blir de upp till dalarna och hem till en grym kille genomgång av gym hur och vad man ska göra sen är de bara att köra! Kolla gärna in hans hemsida
http://christianhavi.se/

Nu som sagt ska här taggas till!
Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar