lördag 26 juli 2014

Karaktär?!

De är något man kan tycka att jag har, men jävlar vad svag man kan vara ibland. Jag har numera blivit svag för grädde, vispad gärna med hallon frysta såna i också, så vart de inte idag. Idag vart de med avrunnen keso. Så kesofrutti fast utan frutti!! De som är bra med just de är att man blir när fort. Men jag förstår inte varför jag bara inte kan låta bli. Men socker suget kommer från ingenstans och huxflux så var de köpt grädde och keso när jag gick in på Ica när jag åkte hem från jobbet. De är som om någon hoppar in i huvet på mig, och helt plötsligt är de okej att äta grädde sådär på en lördag. Sen när var de okej i mitt liv. Ååhh, ja men gott var de. Tur var ju de, fatta om de inte varit gott.

Underbara lchfklubben lade upp bild på mig idag igen, dom är så söta. Både instagram och Facebook. Man blir varm i hjärtat när man blir en förebild för andra! Tack tack, tusen tack! In och skicka vettja, www.lchfklubben.se deras knäckebröd är de bästa som finns!!  True love in a box!

Snart sova, upp och köra morgonpromenaden innan jobbet, ouch innan de blir för varmt. Efter 8 då är de inte kul att få ut och gå längre, de är för varmt. Men då brukar jag bara hemma igen så de är lungt! Men klockan är ställd 05:30 är de uppställning. Sen med skön musik i öronen så blir de en grymt skön promenad!

Nu ska jag sova trött som en jag vet inte vad, så vi hörs imorgon!

Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar