lördag 26 juli 2014

Frukost intagen morgonpromenad avklarad!

Nu är de bara en underbar jobbdag framför mig, inomhus i värmen. Tur de är lite ac i gallerian iallafall. För annars hade jag inte velat vara där, fast man önska lite att vi kunde flyttat butiken till stranden, fatta stå på stranden och sälja telefoner. De hade varit hur kul som helst, sen på lunchen så går man och badar!!  Awsome! Ska nog pitcha in den idéen till vår regions chef!

Ska på min lunch åka och köpa Freddy byxor idag, sen beställa från nätet, hitta deras hemsida och där var de rea!! 40% på ordinarie pris, då är de okej. Sen måste jag börja använda vanliga byxor. Men dom sitter inte så skönt som dessa, och dom trycker inte mot magen när man böjer sig. Men som sagt en månad eller två till sen måste jag börja försöka använda vanliga byxor igen!

Frukost idag vart 70g gräddost 50g bregott och ett ägg mums! Lagom så man klarar sig tills ikväll! Då blir de kött (rostas) med smör och lite beasås!

Nu ska här jobbas som aldrig förr!!  Så vi hörs senare! 

Jo, så alla är med på de, klara jag inte 108 timmars fasta så bryter jag den naturligtvis. Jag är ju inte dum på riktigt! Men rensa kroppen har jag inte höra någon dö av! Men klarar jag de inte så äter jag naturligtvis!!  Jag är blond, men inte dum!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar