fredag 25 juli 2014

Mat mat mat!!

Alltså så gott de är med kött och smör lite beasås. Jag vet att rött kött inte är så nyttigt, men de är ju så gott. Rare/medium! Mmmmm så gott!!  Idag vart de 180g rostas med 75g smör och 30g beasås! Men gud så gott! Vart verkligen mätt!  Så snart blir de sängen för att försöka få lite mer än fem timmars sömn i natt, upp vid 5:30 morgonpromenad som alltid!

Snackat lite med min pt, (vad coolt de låter)  www.christianhavi.se och nästa vecka ska jag testa en 108 timmars fasta, bara vatten. Inge kaffe eller celsius. Ska försöka leva utan koffein vilket inte gör något då jag tror jag missbrukar koffein, de biter inte på mig längre. Kan ju dricka kaffe och gå och lägga mig och sova direkt efter. Så de är nog bara bra att rensa ur kroppen, sen går den över till total fettförbränning som energi. De tror jag är coolt. Eller ja, han sa att de var coolt!! Jag litar på min pt jag! Jag ska även fortsätta ut och gå varje morgon. Tror att första två dagarna är jobbigast! Men de kommer jag naturligtvis skriva om hur de är och hur de känns! Men jag ska klara de. 108 timmar är 4,5 dag. Så från söndagkväll till fredag efter lunch. Taggad som fan! Tack på riktigt från djupt inne i hjärtat att du orkar med alla mina frågor och mitt tjat. Jag vet att jag har en bokstavskombination som inte hittat än den är där mellan a-ö. Men jag vill allt på en och samma gång. Sen är jag intresserad och vill lära mig. Tack igen att du orkar!! 

Texten till tyska lchftidningen skickad imorgon, ska bli kul och hoppas på att man får en kopia, sen är de dags att hitta mitt typsnitt till min logga, lchfkostfunkar kan man lägga patent på de så eventuellt blivande företag kan heta så?? Måste kolla upp sånt, är ju inte bra på sånt här! Men ska jag komma någonstans blir de att jobba åt mig själv! Då får ju jag bestämma typ allt, hur bra kommer inte de att bli då! Ja de är som sagt mycket nu i mitt huvud. Men en sak i taget!

Betala räkningar och sen sova! Ingen större lust med de förstnämnda men annars blir de ju jobbigt om man inte gör de, men de är ju sjukt tråkigt. Funderar på att göra de imorgon, är trött. Kommer ju inte att gå snabbare bara för att jag betalar nu eller imorgon, de blir imorgon! Nu ska jag sova och vakna pigg och utvilad imorgon!!

Vi hörs imorgon!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar