måndag 14 juli 2014

Fastadag nummer två i full gång!

Men nu ska jag sova tidigt ikväll, ska städa och plocka iordning hemma imorgon tvätta om de finns tid, sen packa inför semestern i Säffle, är väldigt taggad faktiskt. De ska bli hur kul som helst, och fint väder ska vi få så de är ju bara att njuta! 

Ska sova tills jag vaknar imorgon har inte gjort de en ända gång sen jag gick på semester, ska testa hur länge jag kan sova, men som sagt ska ju hänga i solen 12-14 men innan de tvätta, så hoppas att jag kan sova till kl 9 och sen kolla spontantvätten och städa mitt rum och köket. Skönt att komma hem till nystädat!

Har ju gått utan gördeln nu i några dagar, men insåg både igår och idag att när man håller igång är de inte riktigt lika okej, dom andra dagarna har jag ju inte gjort så mycket mer än hängt i solen och i soffan, men när man gör saker så blir magen väldigt hård och svullnar upp. Så tänkte att jag kör gördel på nätterna i stället för på dagen, de är ju trots allt bara snart fyra månader sen operation, två månader till återbesök och då får vi se slutresultat, är jättenyfiken på hur de kommer bli. Men kanske att de är vingarna vid sidorna som kan fixas, men de borde väl gå att bygga ut med muskler också. Ja vi får se helt enkelt, vet ju inte vad han (läkaren) tycker. Jag är jättenöjd med hur de ser ut nu!! Lägger upp lite kort imorgon är för svullen nu!!

Så vi får höras imorgon igen!!
Nattinatt!!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar