tisdag 15 juli 2014

Dags att tagga till lite!

Måste tvätta och städa, trots att de är de tråkigaste jag vet måste de göras, helst av allt skulle jag kunna tänka mig att inte göra något typ hela dagen, men imorgon så är de dags att åka mot Säffle och då ska de vara klart, så de är lika bra att börja, trots att jag har en miljon andra saker jag också kan göra så måste jag försöka hålla fokus på de jag ska göra, städa och tvätta! Hur svårt kan de vara??

Sen kanske packa lite också. Se hur de går, vi ska ju bara borta till söndag, och två av dagarna är de föreläsningar dock kommer jag nog inte se alla, sen mycket sol och bad då vädret är med oss *peppar peppar tar på huvet* ska iallafall bli hur kul som helst. Men måste ju även om till stan en sväng idag ska möta upp en vän för en fika och posta ett paket som ska till borlänge innan helgen. Men tillbaka till fokus, städa och tvätta!! Hur svårt ska de vara!!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar