tisdag 15 juli 2014

Ja men en av två!

De får Fan duga för nu, dags att fixa till sig och in på stan en sväng, bytte tejp idag också på magen osv de vart intressant. Då de inte var någon skillnad på färgen på magen under tejpen och på tejpen en riktig blekfis under, men de är sjukt bra för då vet man ju att den funkar tejpen så de skyddat mot solen så ärret blir fint, men såg lite kul ut bilder finns längre ner. Men som sagt in mot stan fixa lite grejer innan avresa imorgon baka lite bröd ikväll blir de också. Fyra och en halv timme kvar tills mat!! Jag trodde jag skulle vara betydligt mycket hungrigare, men de kommer gå galant dom sista timmarna, så de är lungt. Har som sagt saker att göra, städa blir ikväll. Men tvättat har jag gjort nu så slipper man tänka på de. Skönt då de är väldigt tråkigt de också. Men skönt när de är klart.

Jo jag gjorde en busig sak förut, jag hitta vågen jag trodde min roomie slängt eller gömt, men nej ställt in i hall garderoben, tänkte vafan har de inte hänt något nu under denna tortyr i snart två veckor ja då ger jag upp de här med att minska i vikt. Utan får ändra plan helt enkelt. 97,2 vägde jag för två veckor sen idag 94,9 wiieee kände jag lite i hjärtat. De går neråt. Mål nu då, att onsdagen den 24 september sex månader efter operation och hoppas återbesök också fixat då ska vågen vara på 85 eller mindre. Jag kommer "fuska" som fan denna vecka och min värd att fuska är att kolhydrater kommer öka till 20-30 g kanske. Men sen från måndag då jävlar blir de super strikt och 5:2 som gäller. Med hopp även om att skit halsen har slutat mappa sig så man kan köra powerwalks igen!! nio veckor och tio kilo ska inte vara omöjligt. De ska klaras av helt enkelt! Mål satt och skrivet i sten! 24.e september är nästa vägningsdag!! Taggad som fan!!  Bara att köra!! 

Vi får höras senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar