måndag 14 juli 2014

Jag har semester så jag får gnälla på vädret!

De får ju alla andra, då kan jag väl också. Fast de gör inget, de kan vara mysigt med lite regn! Har om en timma fastat i 24 timmar, äta ett mål mat sen blir de en 24 timmars till, sen är fastan över för denna vecka, vill ju inte fasta när vi åker på semester och ska äta grillat kött och beasås! Glöm de! Då härdar jag ut dessa två dagar istället så är de över! Vad ska man tillaga ikväll då??  Är typ hungrig på allt och lite till, men de blir nog kanske lite köttbullar och broccoli med beasås. Ja de lät gott, kanske till och med broccolimos?? Vi får se!

Har varit och klippt mig idag vilket är ett rent nöje!! Tack igen för en underbar frisyr och färg. De finns ingen som kan få mitt hår så vitt som du kan! Tack Hanna på Hårklippet i Haninge centrum!! Samt Elias mest för du är så snygg!!  Bilder på min förvandlig kommer längre ner!!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar