söndag 13 juli 2014

Äntligen har den börjat!

Bryta ut, den där skit förkyldningen. Men heller de, och att den försvinner snabbt än att ha de som jag haft de nu i några dagar. Så nu blir de väl vila några dagar till, sen tillbaka till verkligheten. Hoppas inte de tar för lång tid, börjat tröttna på att vila. Men säger kroppen så blir de väl så!

Ska åka in till stan snart och hälsa på en vän, vi ska ju åka till Säffle ihop på onsdag, ska bli hur kul som helst! Hoppa vekligen att jag är frisk då. Därför denna vila i mängder, inte för jag är jättesjuk, men trött i kroppen och förkylningen är inte så kul! Men vila vila vila då borde man bli frisk snabbt!

Ska bli skönt att komma ut lite bland folk också, var ju några dagar sen jag var ute bland folk. Sen blir de hem och tvätta städa och laga lite mat, idag blir de kyckling något! Vi får se vad de blir mer!

Kolla in de sista Kortet!! Smart ju, och tänk alla kläder man slängt för dom är förstora. Hade ju mina vänner kunnat återanvända!!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar