söndag 13 juli 2014

Älskar att snacka skit med Emma!

Du är fan bäst!  Tack!!  Efter ett tags dividerande så blir de att minska proteinet i kosten, jag äter för mycket protein, vilket triggar mitt socker sug. Eftersom jag inte är någon bodybuildare så behöver jag säkert inte mer än hälften så mycket som jag idag redan äter, men jag vet att kött är gott!! Men får öka fettet istället så löser de sig säkert på vägens gång!  Hur som så blir de två fasta dagar på raken nu måndag och tisdag så slipper jag de på lchfevent (min och Emmas minisemester)  så kvällsmat ikväll och på måndag och tisdag sen så är fastan över för nästa vecka! Nu ska jag åka och hälsa på en kollega och även grundare till #Teamjustcheck vilket finns att följa på instagram! Grym inspiration sida!
Sen hem spontantvätta lite i spontantvättstugan om den är ledig, städa i köket laga mat och njuta av kvällen!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar