söndag 13 juli 2014

Förkyld.

Men den bryter inte riktigt ut, sitter mest i halsen som känns tjock, men gör inte ont. Håller tummarna att jag mår bättre imorgon. För då ska jag klippa mig hos världens bästa frisör! Salong Hårklippet i Haninge centrum. Bästa bästa!!

Sova snart då jag känner att jag är trött man ska ju lyssna på sin kropp säger alla hela tiden, då blir de att sova väldigt snart.
Satt igång två dagar fasta i sträck så mat imorgon kväll vid 19 sen igen tisdag klockan 19 sen är jag fasta fri resten av veckan! Skönt eftersom vi ska på minisemester till Säffle jag och Emma! Sola och bada grilla samt lchf föreläsningar!! De kommer bli hur bra som helst! Hoppas de blir lite folk också. Kommer naturligvis massa bilder och inspiration både här och på instagram, har även idag skapat ett konto till på instagram lchfkostfunkar heter de, och vill man synas för är de bara att #lchfkostfunkar på sin före och efter bilder med viktminskning med hjälp av lchfkost. Hoppas med den sidan att kunna få fram fler och inspirera fler att ta steget och börja äta lchfkost och må lika toppen som vi alla gör som äter och lever lchf. Nu är de ju inte bara bra för viktminskning utan även för annat, cancer, ibs mage, fibromyalgi, inflammationer i kroppen, diabetes. Listan är lång, jag brukar be folk titta på denna länk de tar ca 45 minuter av ens liv men efteråt är de värt dom alla dagar i veckan!  Skriv kostdoktorn på sök fältet på www.youtube.com sen finns de ett klipp som heter matrevolutionen titta på den. De är lite som om paletten trillar ner på någotvis! Hur som, glöm inte att gå in och följ @lchfkostfunkar på instagram och #lchfkostfunkar på bilderna!!

Nu ska jag sova.
Nattinatt!
Thess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar