måndag 23 juni 2014

Viken slapp morgon!

Vakna på tok förtidigt för min smak när man är ledig, men nu så har jag inte gjort något annat än kollat runt på internet och vilat, så nu blir de ut och gå som gäller. De är de viktigaste på hela dagen. Att komma ut och rensa hjärnan, komma på massa bra funderingar och bara få massa energi. De är de bästa med att powerwalka på morgonen, sen kan man ta en promenad på kvällen också om man känner för de, men morgonen är den viktiga. Iallafall för mig, de är nästan lite som en drog. Får lätt bokstavskombinations utbrott på dagen om jag inte kommer ut. Så de lindrar även de. Sen kanske man förbränner lite också när man ändå hållet på!! Sen när kaj kommer hem om typ två timmar så tänkte jag droppa 150 squats också. Dom kommer jag även göra under festivalen. För tror att powerwalks kan bli overkill då man behöver din sömn!! Ska se på torsdagen hur många steg man tar. Om jag ska upp på fredag och iallafall försöka mig på 40 min powerwalk!!  Bättre än inget, och endorfinruset ja de vill man ju åt!! :-D

Nej nu är de dags att ge sig ut!!  Idag blir de jag oxbringa Steve Angello från EDC i helgen! :-D

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar