söndag 22 juni 2014

Kvällen kommen.

Kyckling står i ugnen, baconlindade kycklingfiléer. Som jag längtar tills dom är klara! Lite små hungrig har en timma på mig innan mitt matfönster stänger för idag. Sen blir de mat tidigast kl 13 imorgon. Har lite ärenden imorgon på dagen som ska utsättas, så de kommer nog bli en sen lunch! Sen tvätta och städa lite så dagen är fullbokad! Naturligtvis powerwalk imorgon på morgonen samt squats.

Under denna vecka kommer de publicera artikeln om om mig, min resa tills där jag är idag, naturligtvis kommer jag länka så fort den är ute. Sen blir de att åka till Bråvalla och jobba festival också. Händer mycket den här veckan, ska bli riktigt kul. Med hopp om att få se lite av mina favorit dj.s axwell/\ingrosso men jobba är de jag är där för då jobba blir de! :-D Var typ fyra år sedan jag jobba festival senast. De är de jobbigaste som finns men ändå de roligare som finns!! Kan tänka mig att de inte är riktigt lika jobbigt som förr, då jag inte väger lika mycket längre. Så de är ju positivt! Men passen är 10-03, 11-03 och 11-03 så jag tror jag klarar mig! Ska även kämpa med att orka en snabb powerwalk på morgonen innan jag börja jobba. Sen blir de nog att fixa mat så de finns under dagen då jag inte litar på festivalmat alls! Men typ ägg ost smör och coccosolja så fett kaffe samt ost och ägg kan man klara sig på! De är tre dagar inte veckor, tre dagar! Så de kommer gå fint! Sen får vi se om jag är pigg nog att orka powerwalks innan jobbpassen,första dagen kommer de inte vara några problem men sen får vi se! Lär ju behöva lite sömn också. Så vi får se hur de går! Men på måndag nästa vecka sen är de ingen återvändo. Mot en vikt mellan 80-85kg i september. Ingen våg inkluderad bara njuta av livet och powerwalka squata that's it. Äta suprstrikt och träna. Verkligen njuta av att de är sommar för rätt som de är så är de för kallt för att gå ut och gå. Så nu ska här njutas, av sommaren! Sen blir de hit the gym!

Nu ska jag och roomie kolla film, så vi hörs imorgon!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar