måndag 23 juni 2014

In mot staden!

Måste fixa lite saker innan de bär av mot bråvalla, sjukt taggad för de faktiskt, var väldigt många år sen jag jobba bar, men de sitter nog i ryggraden. Sen hur svårt är de ar öppna öl och cider flaskor och ett glad vin lite här och där. Värre med spritdrinkar, dom var ett tag sen och där har de väl hänt lite?? För inte dricker man väl bacardi razz och ramlösa fortfarande? Jag dricker ju aldrig längre, och de var längesen jag hängde på krogen. Men gott de var de de kommer jag ihåg! Men bakfyllan efter min 30 årsfest sitter i än, så jag har absolut inget behov av alkohol alls!! Får så bra ändå! :-D

Köpa sovsäck, kolla in på xxls hemsida och som har vanliga för 167 kr, de är jag villig att betala. Sen fanns de såna för typ flera 1000 kr, är dom gjorda av guld då?? Fattar inte skillnaden, viker den ihop sig själv, är den uppvärmd?? Vem fan betalar flera tusen för en sovsäck??  Seriöst?? Ja inte jag max 200 spänn! :-D

Sen när jag kommer hem ska de lagas mat blir pulled pork! Lchf såklart! Tar bara sån tid, men jag behöver ju inte stå och titta på den. Men ska försöka hinna tvätta idag, hoppas på en spontan tvätt! Skit bäst, en tvättmaskin till ett spontant tvätt tillfälle! :-D

Ja ja, vi ser vad som händer.
Hörs senare!
Thess
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar