måndag 23 juni 2014

Alltså dagarna går väldigt fort nu!

Hinner ju inte med, som vanligt. Fick inte gjort allt idag men lite. Sen kan jag ju erkänna att jag stressa inte heller så de kan ju vara därför. Men de lämna mer grejor tills imorgon!

Uppe och väcka tuppen imorgon, då vi börjar tidigt 09:00 och då ska jag ha hunnit att gå en mil tänkte jag så klockan ringer 05:00 sen jobba halvdag. Sen fixa färdigt tills kvällen så ska de vara klart, så man bara ska gå ut och gå på morgonen sen går tåget mot Norrköping och bråvallafestivalen, detta kommer verkligen bli så kul så de finns inte ens!! Är så glad att jag valde att göra detta! Kul att göra något annat ibland. Omväxling i vardagen. Sen att större delen av house eliten spelar på scenen vid min bar, ja de kan jag leva med!! Mycket lycklig vart jag!

Maten var pulled kyckling, de hans inte med pork, så skulle inte maten varit klar fören 23:00 typ, de hade jag inte klarat av. Men nu är mitt matfönster stängt för idag. Öppnar igen klockan 13 imorgon! Gjorde även lite pizzabottnar, som går att använda till botten till detta. Som går bra att äta själva också. Jättegott till de mesta. Går att frysa in också, har testat. 2 ägg 2 msk majonnäs 2dl riven ost blanda, klicka ut på plåt, in i ugnen 250 grader i ca 5-8 min då dom är gyllenbruna hur goda som helst! Sen är de ju nästan inga kolhydrater alls i dom! Men väldigt mättande!

Snart dags att sova, annars kommer jag aldrig orka gå upp imorgon. Sen missa en powerwalk finns ju inte på min världskarta just nu iallafall, sen får vi se hur kaxig jag är under festivalen. Hoppas jag orkar att powerwalka lite iallafall. En mil är väl lite överdrivet kanske men 5km borde jag klara va! Sen blir de ju lite gå i baren också, så de är bara att köra. Lite fuldans lär man nog hinna med också!!

Vi får höras imorgon igen!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar