tisdag 24 juni 2014

Sommartider?

Tydligen har dom ändrat lite i tunnelbanan, tagit bort min tid jag åkt det senaste halvåret. Så nu är de tydligen sommar!! Tänk om vädret också kunde visa sommar! Hur kallt som helst ju!

Morgonens powerwalk avklarad 8,5km taggad som fan idag, men de är nog mest för de är festivalmood i hela kroppen!! Ska bli så kul! Slutar tidigt, betyder hem packa tvätta städa och laga mat! För imorgon ska de bara vara att köra powerwalk och fixa sig sen på tåget mot Norrköping och bråvallafestivalen!! AWSOME!

Morgon möte de är ju tisdag. Men sista denna månaden! Shit vi är ju snart inte i juli. Vad tiden går, helt galet ju.

Har fått frågan några gånger vart jag får min motivation ifrån, och läste på wellness.se igår och kom på att de är ju så jag har gjort och gör, jag minns hur de känns efter man är klart, alltså helt underbart, och med hjälp av den känslan så är de bara att gå upp ur sängen, spelar ingen roll vad klockan är, för den känslan vill man ju ha, endorfinruset som är helt magisk. Har man någon gång upplevt de, så vill man ha de igen. De ändå sättet att få de är att träna. Styrka som kondition de kommer naturligtvis lite extra när man kör typ styrka ben, men de kommer efter en skön powerwalk också! Där får jag min motivation. Minns endorfinruset de är vad man behöver göra!

Snart på jobbar, dags att tagga till lite extra, tror dock inte det behövs, men ändå!

Vill förtydliga att de sista kortet till höger är inte jag, hon heter fitnessgirl84 på instagram och hon har kroppen jag vill ha och ska fixa! Alltså inte jag! Men dom andra två bilderna på kortet är jag! :-D

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar