tisdag 24 juni 2014

Dagen lider mot sitt slut.

Uppe med tuppen imorgon, förmodligen får jag väcka tuppen. Men powerwalken ska göras de spelar ingen roll, de målet jag har kommer inte vara och knackar på dörren och frågar om den för hoppa in i min kropp, nej det krävs blod svett och förmodligen massa tårar! Men den dagen jag står där och man ser resultatet och de är de jag vill att de ska vara ja, då är de värt alla timmar, alla pass alla powerwalks, ja all tid jag lagt och kommer lägga på gym och powerwalkas. Jag har mitt mål, första delmålet blir att tappa 10-15kg tills september. Då är de återbesök efter bukplastiken och då vet man om de blir någon extra operation eller om han är nöjd med resultatet! Sen så är de bara att kämpa som en dåre och lägga in en ännu höger växel. Mot min drömkropp!

Snart är tvätten klar, hämta dem packa väskan, larmet ställt 05:00 en mil powerwalk lite skönt på morgonen innan tåget går mot söder breddgrader! Bråvallafestivalen here we come!

Så vi hörs imorgon igen!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar