söndag 1 juni 2014

Storytel!

Jag tror jag blivit beroende, finns ju hur mycket blocket att lyssna på dom helst. Så jag har problem att koncentrera mig så pass att jag klara att läsa böcker, för mina tankar har efter en minut svävat iväg och är inte i boken. Även om jag läser så får de inte in. Lyssna funkar fortfarande hyfsat, men även där kan mina tankar sväva iväg. Väldigt lätt, men när man är ute och går så är de enklare att lyssna även om mina tankar kanske inte 100% är med i boken så är jag med iallafall till 98%. Tror de är en slags bokstavskombination, men som sagt de är en annan del de!
Har lyssnat på ett sötare blod, Katrin Zas första bok. Finns hur mycket som helst, inte bara fakta böcker. Tips om man är ute och går lyssna på en bok! :-D

Gick 11500steg idag och ökade mina squats till 25x3x2 så nu börjar de ta sig, idag kände jag bara att de var dags att öka från 20x3x2 till 25, de kändes, men de ska se göra, och sen de bästa jag hade Katrin i öronen, hon läser sin egen bok. Så motivationen var på topp!!  Vill vekligen tacka henne för dom få orden hon sa på wellness eventet! Är så taggad så de finns inte ens. Och nej jag kommer inte kunna se ut exakt som hon på bilden,  hon är kortare och mindre byggd än mig, men kroppsformen kommer kunna vara den samma! :-)  jag är så taggad så de finns ju inte ens!! Önska man kunde bli sponsrad så man kunde träna hela dagarna!! Men sån tur har man ju inte. Men vilken dröm! ;-) klara att bygga en fitnesskropp på lchfkost. Haha ja de vore en dröm de!

Första juni, de är ju lite galet, vi har nu bott i gubbängen i ett halvår, de gick ju väldigt fort tycker jag. Men de har ju varit kul också så inte så konstigt. :-D

Jobba idag sen ledig imorgon och då ska jag äntligen klippa mig!! De behövs! Har inte bestämt mig än för hur. Men de löser sig nog imorgon! Något kul kommer vi nog på! :-D

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar