söndag 1 juni 2014

Ledig imorgon.

Då ska jag fixa håret, ska bli underbart. Så långhårig så de finns inte ens och ingen direkt frisyr att snacka om heller. Lite nytt helt enkelt, och äntligen bli blond igen! :-D

Kvällsmaten blev kokt torsk med äggsås. Äggsåsen gjorde jag på 200g cream chees och smör cirka 200g. Koka ihop detta och sen tillsätt kokta hackade ägg. Krydda med salt och vitpeppar. Hur gott som helst och mättande!

Lyckades med att ta en promenad även när jag kom hem då med roomie. Så nästan 21000 steg blev de idag. Skönt. 13,4 km totalt. Så underbart väder så man kan typ gå hur långt som helst. En skön bok eller skön musik så är man klar! :-D

Upp tidigt och köra mot pass imorgon får se hur pigg jag är om jag orkar köra långa passet eller korta. Två varv som i morses. Men de märket vi imorgon! Klockan står ställd på 05:30 så får vi se om de funkar, om kroppen vill gå upp då. De som är viktigt är att komma i säng i tid så man är utvilad. Då är de mycket enklare att gå upp!

Vi får höras imorgon igen!
Nattinatt!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar