måndag 2 juni 2014

Aldrig vila!

Gjorde de där jag inte skulle göra fören i september, jag testa vågen. Ha ha och de sjuka är att jag väger mer nu än vad jag gjorde innan operationen, se bilder längre ner. Men de är ju lite konstigt, men dom där jävla musklerna (blir lycklig) väger också. 97,2 stod vågen på idag men om man ser de så här så vägde jag ju typ 230 när jag började, och nu ändå 97 inte så dåligt, sen att jag gör 150 squats varje dag intervaller i backe varje dag, powerwalk minst 5,5 km om dagen. De gör mig stolt, sen har jag minskat 2 cm till i midjan. Så vem fan bryr sig i vågen??  Den kommer nog väga såhär hela tiden. För musklerna som väger ju också. Och dom får mer än gärna väga på min kropp!! Tänkte vänta lite till innan de är dags att börja träna överkropp också! Men sen jävlar då blir de att träna så jag orkar lyfta mig själv. 97 kg är en del!! Phuuu men vafan kan jag gå ner så mycket jag gjort och dessutom träna varje dag nu förtiden då kommer jag klara av att lyfta mig själv också! Sen kommer de ju inte ske över en natt, men ett år kanske. Helt snabbare. Men bara klara av att göra armhävningar är ju ett mål. Vilket jag ska börja öva mig fram till när jag börjar träna överkroppen!

Nu ska jag äntligen få klippa mig snart! Har inte helt bestämt vad de blir för frisyr. Men något kul blir de alltid. Kommer komma massa bilder sen på de!

Skickade ett mail till Aftonbladet idag, ser om dom nappar på min pitch. Min resa borde synas mer överallt! Min och andras också, men en kommentar från kostdoktorn.se slog mig att de stämmer ju, de borde finnas en bild före och nu på alla sjukhus som opererar gastric bypass. Så alla får se att de går utan operationen! De kanske tar lite längre tid ja, men de går! Alla kan om man vill!! :-D så vi får se om dom vill skriva något, och även om expressen hör av sig! Ser ju på vissa löpsedlar att tillsammans har dom gått ner 100 kg, men har har ju gått ner väldigt mycket mer, själv! Och de finns människor som väger som jag vägde. Som inte ser något hopp alls, men jag kan nå ut till dom. Jag vill nå ut till dom. Vill även förklara att, nej de är inte lätt!! Men vill man verkligen så går de, man får offra lite för att må så mycket bättre! Men man måste bestämma sig, att nu jävlar nu ska jag gå ner i vikt, eller nu jävlar ska jag bli av med mitt sockerberoende. De är lika svårt som att gå ner i vikt vill jag lova! Om inte till och med värre! Men allt går! ALLT!

Snart framme hos mina frisörer!!
Vi hörs senare!
Thess

2 kommentarer:

  1. DUKTIGASTE Tessan! DU är bäst! Glädjespridaren nr 1

    SvaraRadera
  2. Tack tack så mycket!! <3 <3

    SvaraRadera