lördag 31 maj 2014

Helt slut!

De har inte varit mycket idag. Men så stimigt inne i gallerian. Så huvet är super trött, så ikväll blir de sova tidigt. Träna imorgon innan jobbet, och tänkte ta en lång powerwalk efter att jag kört mina squats och intervall övning. De är så skönt att gå gå gå, skön musik i öronen och sen bara gå. Helt underbart, och lyser solen, ja då är de lite av de bästa!! Dags att börja köra överkropp snart tror jag, ska testa vid midsommar igen och kolla om plankan funkar att köra. Om inte så får jag vänta lite till. Men de får inte göra ont, så låter jag bli. Men gå gå gå kan man göra hur mycket som helst. Squats fixar ju till benen så dom får finns muskler och rumpan. Intervall ökar konditionen, som jag vill öka. Fast nu har jag lite för mycket vikt på min kropp för att börja springa, så intervall i backe är typ vad mina knän klarar av. Testa ju att springa lite för ett tag sen, men känner av i knäna nästan med en gång! Så de är bara att vänta tills vikten rasat. Sen så kan jag gå så de är lungt. Jag kommer ju framåt iallafall, de tar bara lite längre tid än för dom som springer! :-D

Kollar på gladiatorerna, alltså jävlar vilka kroppar som har. Men inte alltid så smidiga. Mest stora, jag vill ju vara fit och smidig. Med fina muskler och bra kondition. Och ska jag orka upp imorgon utan ursäkter så blir de att sova snart. Supertrött.

Kom inte upp ibland mina 14000 steg idag, jag klara de igår, men har typ 2000 kvar och jag orkar inte gå ut idag. För köra en längre powerwalk imorgon på morgonen och sen även kanske en imorgon kväll om jag orkar! Ta igen de jag missat idag!

Juni imorgon, hur galet är inte de då. Hoppas på underbart väder hela juni! Har mycket roliga upptåg under denna månad! Allt kommer gå att läsa om här! Sen i juli blir de lchf event i Säffle. Sen augusti och så är de bara jobba som gäller, september blir de återbesök efter bukplastiken, då kommer man kunna se slut resultat! Spännande!! 

Nu blir de väldigt snart sova av!

Vi hörs imorgon!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar