lördag 31 maj 2014

Drottning över ursäkter!

De är jag de, jag lovar att jag hade 1000 ursäkter ar bara få ligga kvar i sängen idag, grått väder, en vilodag är inte farligt, jag kör dubbelt imorgon istället. Så blir de när man inte lägger sig i tid. Utan är ute med trevliga vänner halva nätterna! Då haglar de ursäkter att slippa gå ut och köra sitt träningspass, men så tänker jag lite på Katrin, och upp och i träningskläderna och ut. Nu efter är kaj glad att Katrin sa de hon sa, de triggar mig varje morgon de känns tungt, för nej de känns inte lätt varje morgon. Även om jag har ett mål så är de inte alltid de alls känns skönt. Men är trött liksom, de är normalt och jag är absolut inte någon över mänsklig person. Jag är som du, fullt med ursäkta till att slippa, även att få äta lite extra gott. Men jag har ett fokus som är svår rubbat, envis och blir lätt uttråkad. Rastlös och försöker som alla hitta genvägar till allt. Men efter några misslyckade försök med genvägar inser man snart att de finns inga. Inte en ända! För hade dom funnits hade jag hittat dom för länge sen! De lovar jag, för jag är bäst på att hitta genvägar. Komigen jag är säljare. :-D
Men när jag kom hem efter dagens pass så kändes de så där skönt, underbart på någotvis, för jag klara de, jag vann över mig själv! Sen att jag älskar att vinna, ja de är ju bara en fördel. :-D
Frukosten idag bestod av ostskivor med smör på ihop rullade! Gott gott, fett och protein de kan man stå sig väldigt länge på.

Sista dagen på denna månad, sen har vi juni, och de är en underbar månad, inte nog med att jag (pappa också) fyller år, de är summerburst bråvalla midsommar
En skön månad helt enkelt! Vi kommer få en ny kille på jobbet. Skönt med lite nytt blod i butiken! Älskar nya människor, då dom inte ser saker på samma sätt som en annan, utan ser de med nya ögon! Sånt inspirera, på många sätt!

Snart på jobbet gott folk!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar